Αρχική > BDA Bonus Points

BDA Bonus Points

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΑΜΟΙΒΗ ΠΟΝΤΩΝ

Απαραίτητη προϋπόθεση να έχετε κάνει εγγραφή ή log-in με τα στοιχεία σας ώστε να καταχωρηθούν οι πόντοι.

Πως κερδίζετε τους πόντους ανταμοιβής;

Με κάθε ηλεκτρονική σας παραγγελία στη BODYACTION θα ανταμείβεστε με πόντους ανάλογα με τη συνολική αξία των προιόντων αγοράς. Έφοσον συλλέξετε πόντους εχετε το δικαίωμα να εξαργυρώσετε από την πρώτη σας παραγγελία. Το διαθέσιμο ποσό εξαργύρωσης εμφανίζεται κατα την ολοκλήρωση-καταχώρηση της παραγγελίας σας και μπορείτε εσείς να διαλέξετε το ποσό που επιθυμείτε. 

  • Στα προϊόντα που δεν βρίσκονται σε έκπτωση ή προσφορά, κερδίζεις ένα πόντο για κάθε ένα ευρώ αγορών.
  • Στα προϊόντα που βρίσκονται σε έκπτωση ή προσφορά, κερδίζεις ένα πόντο για κάθε δύο ευρώ αγορών.
  • Για κάθε 10 πόντους κερδίζεις εξαργύρωση αξίας 1,00 ευρώ.
  • Μπορείς να συλλέξεις τους πόντους σου και να λάβεις μεγαλύτερη έκπτωση σε επόμενες παραγγελίες. 

Πως και πότε εξαργυρώνω τους πόντους μου;

Αφού έχετε συγκεντρώσει τους απαραίτητους πόντους μπορείτε να τους εξαργυρώσετε στην επόμενη αγορά σας.

Έχετε τη δυνατότητα να συλλέξετε τους πόντους που κερδίζετε για μελλοντική αθροιστική χρήση.

Τα μεταφορικά έξοδα καλύπτονται από τις δωρο-επιταγές;

Όχι. Οι δωρο-επιταγές χρησιμοποιούνται μόνο για αγορά προϊόντων.

Για παράδειγμα, εάν η παραγγελία σας είναι συνολικής αξίας 35,00€ και έχετε εξαργύρωση 100 πόντων/10,00€, το ποσό που θα πληρώσετε είναι 25€ + 3€ για τα μεταφορικά.

Σε περίπτωση που η παραγγελία σας είναι συνολικής αξίας 45,00€ και έχετε εξαργύρωση 100 πόντων/10,00€, το ποσό που θα πληρώσετε είναι 35,00€ καθώς για παραγγελίες άνω των 30€ δεν υπάρχει επιπλέον χρέωση μεταφορικών.

Κερδίζω πόντους από την εξαργύρωση της δωρο-επιταγής μου;

Δεν μπορείτε να κερδίσετε επιπλέον πόντους με την εξαργύρωση της δωρο-επιταγής.

Που μπορώ να δω τους πόντους μου;

Δίπλα στην ένδειξη ΄΄καλάθι΄΄ στην ηλεκτρονική μας σελίδα.

  • Η υπηρεσία BDA BONUS POINTS δεν ισχύει για τηλεφωνικές παραγγελίες.
  • Σε περίπτωση αλλαγής σε κάποιο προιόν δεν κερδίζετε πόντους για το νέο προιόν που επιλέγετε. 
  • Απαραίτητη προυπόθεση για τη συμμετοχή στην υπηρεσία είναι να γίνει η απαραίτητη εγγραφή του πελάτη με τα απαραίτητα στοιχεία διεύθυνσης και επικοινωνίας.